Avcılar
madem gelmeyeceksin niye 7/24 açıksın işine gelene gidiyor işine gelene 2 kat fiyat çekiyor sakın aldanmayın listede en üstte olduğuna
Es kaza lastiğimiz patladığı için geldik, mecbur kaldığımızı görünce iki katı fiyat çektiler. Mecbur değilseniz gitmeyin. 1 km aşağıda başka lastikçiler de var. Biz düştük siz düşmeyin
Kia bongo aracim gece saat 11 de lastigi patladi internetten arastirdim burayi buldum aradim arkadas geldi uygun lastigi verdi sagolsun ilgili davrandilar yani tavsiye edilir bongonun arka lastikleride heryerde bulunmuyor
| 0536 250 45 88 |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.1 / (9 yorum) |