Kulp
SANIRIM SAHİBİ EL DEĞİŞTİRDİ. Bu yorumlara bakmayın. Yeni sahipleri deyim yerindeyse milleti soymak için fırsat kolluyorlar. . Geçen kış arabamın patlak lastiğini yaptılar. 200 ₺ verdim. Para üstü beklerken "abi 250 ₺ dir normalde, sana 200₺ olsun" deyip parayı cebine koydu. Şok geçirdim. Tabi zam furyasından dolayı ses etmeden gittim. Eski Siverek yolundaki lastikçilere sordum. 70-100₺ arası dediler patlak durumuna göre... O zaman bunların ne kadar fırsatçı olduğunu teyit etmiş oldum. Bunlar yolcu işi yapıyor. Nasıl olsa herkes bir sefer gelir,gelirken kazığı çakalım düşüncesindeler. Sözde komşularımdır. Bana bunu yapan,size ne yapmaz... İlla gidecekseniz önceden mutlaka fiyat sorun, yoksa en az iki kat alırlar sizden. NOT: Yeşil Broadwayle gitmiştim. Umarım bu yorumu okuyup hatırlarlar...
Temiz işçilik müşteri memnuniyeti çok güzel tşk ederim
iyi
Çalışanlar çok profesyonel iş yapıyorlar. Sahipleri de çok ilgili ve alakadar. Fiyatlar da uygun...
Eşini en doğru en sağlam yapan yer lastik al
Harika süper
| 0530 773 32 80 |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.6 / (15 yorum) |