Lastiğim - Çalışkan Oto Lastik

Lastiğim - Çalışkan Oto Lastik

Kovancılar

Yorumlar
Murat Murat
Murat Murat 8 ay önce

Hem pahalı hemde esnaflık olarak sıfır elemanlar agrasif insanlarla nasıl diyalog kurulur bilmeyen insanlar

Akın çetinkaya
Akın çetinkaya 10 ay önce
mustafa albyati
mustafa albyati bir yıl önce

Yukarıbağ köyünde otoban da aracım orda lastiği patladı stepnem de yoktu bu işletmeyi aradım kendileri bana 35 km uzaklıkta olmalarına rağmen 15 dk da aracıma bana ulaştılar lastiği alıp tamir ettiler . Teşekkür ederim .

İLHAN Çalışkan
İLHAN Çalışkan 2 yıl önce
Eyyüp Bulut
Eyyüp Bulut 2 yıl önce düzenlendi

Bölgenin en iyi en hızlı ustalarına sahip kaliteli bi işletme ????

Alişan Alyu
Alişan Alyu 6 yıl önce

İlgi ve alakalarından dolayı teşekkür ederim

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.