Sincan
Mükemmel işcilik ve kalite sahibi çok anlayışlı ve ilgili bir insan.tavsiye ederim.işcilere bakmayın sahibiyle muhatap olun.
Bölgeye uzak bir muhitte ikamet ettiğim halde , gösterdikleri ilgi alaka ve işçilik için tercih ediyorum. Her yıl lastik değişimi ve tamir için giderim. Güleryüzlü ve görece uygun fiyatlı işini seven arkadaşlar.
28.10.2025 günü saat 13.00 sıralarında kışlık lastik değişimi yaptırdım. 2022 model aracın orjinal jant kapağını kırmışlar. Ertesi gün farkettiğimde durumu bildirmek için aradığımda "eee " Diyor bi daha gelmezsiniz şeklinde gayri ciddi cevaplar veriyorlar 5 para etmez bi işyeri.
07 Ahz 437 beyaz Megane aracımla 24 ağustosta pazar sabahı önceden değiştirdiğim lastiğimin tamiri için gittim küçük bir patlak için tornavidayı sokup gözümün önünde dahada büyüttü bu lastik ölmüş vs tamiri olmaz diye bana elaman lastik satmaya çalıştı neden 07 plakayı görünce aynı lastiği başka bir yerde tamiri oldu 100 TL de para aldı zehir zıkkım olsun bunlar sanırm komisyon alıyor patron halbuki beyfendi ve çok nazik birisiydi uzak durun
Renault19 europa arabamın lastik değişiminde ön taraf bijonu ne kadar sıktılarsa kırmışlar ve haber bile vermediler köye varınca farkettim bijon yok kırığı içinde kalmış lastik işi bu sahibide esnaflık la alakası yok geri gittiğimde söyledim adamlar mafya gibi bizi dövecekti nerdeyse kesinlikle önünden bile geçmeyin
Paranızla rezil olmak istiyorsanız tercih edebilirsiniz daha düşük puan verilmiyor mecburiyetten 1 i bile hal etmiyor
Gidin 50-100 lira verin başka yere taktırın. Paranızla rezil olursunuz
Müşteriye yaklaşımları gayet samimi, çok hızlı lastik değişimi yaptılar, fiyat ve işçileri güzel. Hayırlı işler
| (0312) 425 27 72 |
| Oto Lastik Mağazası |
| 3.8 / (111 yorum) |