Merkez
Mehmet ustam eline sağlık
Saat 12de sipariş verdim saat 1 oldu öğle aram gitti siparişim gelmedi. Restorantı aradım kuryenin numarasını verdi kurye 1 saat daha sonra diyor 2 döner söyledim 2 saatte gelecek yazıklar olsun bir daha asla sizden siparişi vermem sayenizde aç kaldım !
Öğrencı dostu bütçe dostu cidden çok güzel elinize sağlık
Dün pişmiş tavuk dönerin üstüne çiğ tavuk takviyesi yaptıklarını gördüm dükkanın önünden geçerken. Doğrudan insanları zehirlemeye yönelik bir hareket. Bu yanlışı bir daha yapmayın. Çiğ tavuktaki bakteriler olduğu gibi pişmiş tavuğa geçer.
Çok lezzetli hem bol kepçe hem uygun fiyat hizmet on numara
Fiyat Performans olarak Kütahya'daki en iyi mekan. 10/10
Baya iyi aile için
Cengiz ustanın eline sağlık
| 0505 253 42 43 |
| Dönerci |
| 3.6 / (14 yorum) |