Alpu
Siparişim çok soğuk geldi. Patatesler bayattı yenmedi. İletişim kurduğumuzda olumsuz cevap verdiler. Gerekli tüm şikayetleri yapacağım.
Et döner istedim hazır döneri ısıtıp verdiler
Kaliteli değil, tam bir öğün geçiştirme yeri, hızlılar , baharatla tatlar değişiyor. tavsiye etmen.
Hayatımda daha önce çok döner yedim çok fazla yedim bu çok kötü değildi ama çok değil de değildi kötünün kötüsüydü iyi değildi bir yıldız derdim o yüzden
gerçekten hayatımda yediğim en kötü döner deneyimini yaşattığınız icin teşekkür ederim
Dönerin içindeki sos dışında herhangi bir lezzet yok denebilir. Tavuk kısmı yenilecek gibi değil, özellikle kampanyalı menülerde bu durum daha da belirgin.
3 arkadaş farklı günlerde lades yedikten sonra istifra ettik. Daha önce de yediğimizde bir şey olmamıştı haklarını yemiyim.
Rezalet otesi
Döner sosun içinde yüzüyordu lezzeti hiç hoşuma gitmedi bitiremedim zaten ve dışarıda arılardan oturamadik