Merkez
Yediğim en güzel kuzu dönerlerden biriydi Çok güzeldi çok beğendik hizmette çok güzeldi tadı da çok güzeldi gönül rahatlığıyla gidiyoruz
El değiştirmiş Eski lezzet tat yok hiç güzel değil
Döner gereksiz pahallı.açık ayran lezzetsizdi. Etin lezzetini o diğer yorumlarda bahseden insanlar gibi alamadım. Bence abartılmış biraz vasat üstü işletme…
Hayatımda yediğim en iyi kuzu et
On numara ne zaman canim cekse tek mekanim
Düzcede yediğim en güzel et döner. Kesinlikle tavsiye ederim . Bir tık pahalı ama , 1 yıldızı oradan kırıyorum
Bazı kuzu etleri kokar diye ilk sefer olduğu için az gram söyledim ama bir dahaki sefere dolu dolu yiyecegim lezzetli ve ağır bir kokusu yoktu
Her şeyden memnun kaldık.Gerçek kuzu tadını aldık.Yolumuz düştükçe geliriz.
| 0544 497 30 81 |
| Dönerci |
| 4.6 / (54 yorum) |