Urla
Döneri kötü değil. Ama bu Döner için İzmirden Urlaya gidilmez. Dönerci Kenan kesinlikle daha iyi.
3. kuşak tarafından işletilen ve lezzetini korumuş bir restoran, uzun zamandır yediğim en lezzetli dönerdi
Döneri okadar az ki içinden kıl çıktı
Tek kelimeyle süper bir döner....
Sakın gitmeyin hem lezzet olarak çok kötü hem fiyat aşırı pahalı hemde hizmet berbat
Urla da tek azının tadını bilen buraya gelir
Performans/fiyat malesef vasat.
Eti tazeydi.
Gerçekten hiç değişmeyen yılların lezzeti çok güzel
Lezzetine göre aşırı ama aşırı pahalı. Dönere çok daha fazla ödediğim ve defalarca gittiğim yerler var. Dikkat edin lezzete göre aşırı pahalı. Tavsiye etmem!
| (0232) 754 72 66 |
| Dönerci |
| 4.1 / (552 yorum) |