Kuzey Döner

Kuzey Döner

Onikişubat

Yorumlar
Mücahit Çağlar
Mücahit Çağlar 3 gün önce
Fatma Bardak
Fatma Bardak bir hafta önce
Yunus Karahan
Yunus Karahan 3 hafta önce
Mevlüt Doğru
Mevlüt Doğru bir ay önce
Hacı Ahmet Sarıca
Hacı Ahmet Sarıca bir ay önce

Hizmetleri ve tavuk döneri güzel.

nur besen
nur besen bir ay önce

okula verdik abi zil çalana kadar beklemiş normal donerle hatay usulunun arasında fiyat farkı yok lezzeti gercekten cok guzel

Beytullah Kerdelen
Beytullah Kerdelen 2 ay önce

Ellerine sağlık çok güzel ferah bir ortam iyi iyidir

Ümit Yaşar
Ümit Yaşar 2 ay önce

Herşey harika ve lezzetli Güler yüzlü hizmet kusursuz servisler

Tuncay Eray
Tuncay Eray 2 ay önce

Dönerin tadı ve doyuruculugu 10 üzerinden tam puanla 10 puanı hak ediyor ellerine sağlık ustaların üstelik hijyenede baya önem veriyorlar temiz bir ortam lezzetide denemeye değer. NOT : Et döneri başka bi güzel buranın tavsiye ederim

Emirhan Duykal
Emirhan Duykal 2 ay önce

Leziz ve harika fiyatlar diğerlerine göre uygun

İslam Garib
İslam Garib 2 ay önce

Yemedigin günler sinirli ve agresiflesiyorum özel sosun tadıyla Hatay ekmeğiyle birleşince mutluluktan hopluyorum

Mehmet Tasci
Mehmet Tasci 2 ay önce

Güzel nezih ve cok temiz bir yer

burak koca
burak koca 2 ay önce

Aşırı kötüydü ilk ve son siparişim

“Kahramanmaraş” Tarihin İzleri
“Kahramanmaraş” Tarihin İzleri 4 ay önce

Döneri Çok lezzetli değildi pek beğenmedim

posti
posti 5 ay önce

yemek buz gibi geldi. ayran söyledik adam unuttuk diyo.

Siraç Ozsoy
Siraç Ozsoy 5 ay önce

FENA DEGILDI ISLENDER YEDIM CORBASI ICECEGIYLE BERABER YAKLASIK 300 TL TUTTU

Hayri Yılmaz
Hayri Yılmaz 5 ay önce

Arkadaşım yanımdayken ağzı köpürdü galiba zehirlendi içindende deri çıktı

Oğuzhan Akkurt
Oğuzhan Akkurt 5 ay önce

Zafer Bayramı dolayısıyla 1 alana 1 bedava kampanyası var dedi oğlum. Onun ısrarıyla gittik. Instagram hesaplarında yazmıyor ama kampanya sadece tavuk dönerde geçerliymiş. İşletme önünde epey sıra bekledikten sonra, siparişimizi soran kişiye içeride yiyeceğimizi söyleyince içeri geçmemizi, dönerin masaya geleceğini söyledi. İçeri geçtik. Genç bir çalışana siparişi tekrar verdik. Bu arada bizden sonra gelenler dönerlerini alıp alıp gittiler. Birkaç kez o genç çalışana ve paket sırası bekleyenlerden sipariş alan aynı beyefendiye söylememize rağmen sipariş gelmedi.. Sonrasında oradan ayrıldık. İlk defa gittiğim ve bir daha asla gitmeyeceğim işletme. Dönerin lezzeti vs. hiç önemli değil, oradaki sıraya riayet edilmesi, erken gelene öncelikle hizmet edilmesi bizim için daha önemli..

Nilgün
Nilgün 5 ay önce

Kampanya yaptık bir alana bir bedava deyip insanları kandırıp oraya gelince düz dönere iki katı ücret talep ediyorsunuz yapmıycaksanız söylemeyin insanları kandırmaya gerek yok

Muhammed Haydaroglu
Muhammed Haydaroglu 5 ay önce

Servisleri güzel dönerin kendisi de güzel Ortam çok iyi olmasa da yeterli

İletişim Bilgileri
0539 955 91 57
Dönerci
4.4 / (96 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.