Ağlı
Orman içinde muhteşem doğası olan bir yer ama bakımsız biz ankaraliyiz tavsiye üzerine geldik çok sevdik, sakin,mavi ve yeşil, muazzam ama yolu ve icerinin bakimsizligi üzücü,cennet gibi bir yer
Arılar harici rahatsız edici bir durum yoktu temiz hava ve doğa iyi bir gün geçirdik
Ormanların içinde, havası temiz, güzel bir mekan.Gölet ve çevresi temiz.
Balık tutula biliyormu
çok hoş ve serin bir yer. umarım hep böyle kalır.
24.07.2025 ücret 70 TL .alan dinlenmek kahvaltı ve mangal yapmak için çocuklarımızda rahatça eglenebileceginiz bir alan .belirli yerlerde çeşme ve banklar mevcut çocuk parkında var ama akşam ışıklari yakmadikar hava kararmadan ordan çıkmak gerekir olsun biz sevdik gelmek isteyenlere tavsiye ederim
Mekan çok güzel giriş ücreti 70 tl ama su sıkıntısı mevcut tuvletlerde su akmıyor kullanmak için su bulamadık giriş kısmında büfe tarzı bi yer mevcut soğuk içecekler su falan mevcut fiyatlar normal.
| Dinlenme Tesisi |
| 4.4 / (133 yorum) |