Etimesgut
Tavuğu pişmemişti. Tadı yoktu tuz ve biber ekleyip sadece onları yedik.
Açlıktan bayılmayacaksanız tercih etmeyin. Tavuklar pişmemişti diyecem ama tavuk yoktu içinde. Patates bile koymaya yeltenmemişler. İçinde bolca ketçap ve mayonez vardı. Rezil bir deneyimdi. Asla gitmeyiniz!
O kadar ağır ve geç getiriyorlar ki 1,5 saatten fazla dönerin gelmesini bekledim Kurye beyefendi kargo şubesi gibi on tane döner siparişini dağıtmaya çıktığı için sırayla dağıtarak getiriyormuş
Saat 10:30 da 2 kişi dürüm aldık tavuk ve patetesler bayattı tavuk ta tuz asla yoktu hiç güzel değil çalışanlar sanki birbirleriyle kavga edermişcesine konuşuyor saygı yok lezzet beklemeyin bidaha asla almam sizede tavsiye etmem
Sabah saat 10:30 da geldim çalışanlar resmen birbirine kavga ediyordu lezzet desen çok az tavuk bayattı tamamen tussuz sosu soğuktu hiç beğenmedim tavsiye etmem bir daha da gelmeyi düşünmüyorum
Yiyecekler fiyatına göre gayet iyiydi hatta perfonmans bir üründü, öğrenci dostu bir yer olduğu açıkca belli. Fakat hijyene aynı şey diyemem, yenilen masaları bi vakitten sonra temizleniyor ve bazıları hiç temizlenmiyor. İğrenerek yemeniz olası. Okul çıkışından sonra arkadaşlarınızla gelebileceğiniz bütçe dostu bir yer ama paranız varsa gelmeyin. Düşünmeyin bile.
Dönerinizi hiç beğenmedim hatta yemeden kalktım. Dönerinizde ne tat var ne tuz, döner dediğin beyaz et olur sizinki siyah öyle dönermi olur kesinlikle tavsiye etmiyorum. Karşınızdaki öncü dönerden örnek almanızı tavsiye ederim.
Yönetici sahipleri eğer bunu okursanız gerçekten kendinizi geliştirin çünkü eskiden böyle değildiniz dönerin tadı sıfır hiç beğenmedik memnun kalamadık yarısına kadar bile yiyemedik
Hijyen güzel arkadaşlar iyi Allah yolunuzu açık etsin
Hersey 10 numara döner efsane ötesi elinize sağlık mükemmel
| (0312) 244 44 27 |
| Dönerci |
| 3.3 / (260 yorum) |