Çarşıbaşı
Üste görünsün diye 5 yıldız verdim böyle saçma berbat bir hastane yok 5 aydır arıyorum randevu için ya açıp kapatıyolar yada hiç açmıyolar mecbur olmasam asla bu hastaneyi tercih etmezdim imkanı olan varsa başka hastaneye gitsin
KBB asistanı Dr. Ataberk Ünver, muayene sırasında tüm hastaların içinde telefonla küfürlü konuşuyordu. Hayatımda ilk defa böyle bir şey gördüm; akıl hastası olduğunu düşündüm ve sustum. Bu kişiyi tanıyan var mı? Bir akıl hastalığı mı var?
Çok aşırı kalabalık, randevulu olarak gitseniz bile bekletiliyorsunuz. Sağlık personelleri ilgisiz ve saygısız. Fakat şu ana kadar muayene olduğum doktorlar gerçekten işinde iyi ve başarılıydı. Doktorlardan memnun kaldım.
Bir yıldız bile çok hastanede telefona bakan yok bilgi almak istesek operatöre bağlanma tabiki de yok ya gelemeyecek uzakliktaydak ne olacak peki soruyorum
Erzincandan Gelmiştim Güvenliği hemşiresi doktoru hepsi yardımcı oldu ilgilendiler Allah hepsinden razı olsun sonsuz teşekkürler.
Vatandaş hayrına işlemesi gereken bir alan olması gerekirken araç parkı hesap edilmeksizin bütün alanlar saçma sapan şekilde düzenlenip park alanları özel işletmelere ücretli otopark olarak peşkeş çekilmiş. Bu kadar para sevdalısı olmayın.
| (0462) 377 50 00 |
| www.ktu.edu.tr/farabi |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 2.8 / (340 yorum) |