KTÜ Uygulama ve Araştırma Merkezi (Farabi Hastanesi)

KTÜ Uygulama ve Araştırma Merkezi (Farabi Hastanesi)

Çarşıbaşı

Yorumlar
Mihriban yılmaz
Mihriban yılmaz 2 gün önce

Üste görünsün diye 5 yıldız verdim böyle saçma berbat bir hastane yok 5 aydır arıyorum randevu için ya açıp kapatıyolar yada hiç açmıyolar mecbur olmasam asla bu hastaneyi tercih etmezdim imkanı olan varsa başka hastaneye gitsin

Mustafa Kemal
Mustafa Kemal 2 gün önce

KBB asistanı Dr. Ataberk Ünver, muayene sırasında tüm hastaların içinde telefonla küfürlü konuşuyordu. Hayatımda ilk defa böyle bir şey gördüm; akıl hastası olduğunu düşündüm ve sustum. Bu kişiyi tanıyan var mı? Bir akıl hastalığı mı var?

Sibel
Sibel 2 hafta önce düzenlendi
Gezelim Görelim
Gezelim Görelim 3 hafta önce

Çok aşırı kalabalık, randevulu olarak gitseniz bile bekletiliyorsunuz. Sağlık personelleri ilgisiz ve saygısız. Fakat şu ana kadar muayene olduğum doktorlar gerçekten işinde iyi ve başarılıydı. Doktorlardan memnun kaldım.

temel süslü
temel süslü bir ay önce

Bir yıldız bile çok hastanede telefona bakan yok bilgi almak istesek operatöre bağlanma tabiki de yok ya gelemeyecek uzakliktaydak ne olacak peki soruyorum

ümit
ümit bir ay önce
Kıvanç Selçuk
Kıvanç Selçuk bir ay önce

Erzincandan Gelmiştim Güvenliği hemşiresi doktoru hepsi yardımcı oldu ilgilendiler Allah hepsinden razı olsun sonsuz teşekkürler.

Meera Khan
Meera Khan 2 ay önce
Yunus Yılmaz
Yunus Yılmaz 3 ay önce
Ahmet Yıldız
Ahmet Yıldız 3 ay önce

Vatandaş hayrına işlemesi gereken bir alan olması gerekirken araç parkı hesap edilmeksizin bütün alanlar saçma sapan şekilde düzenlenip park alanları özel işletmelere ücretli otopark olarak peşkeş çekilmiş. Bu kadar para sevdalısı olmayın.

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.