Kral Dönerci Muş

Kral Dönerci Muş

Korkut

Yorumlar
Berat Ketir
Berat Ketir bir hafta önce

İyisi ama yanmıştı etler

Hamza Uslu
Hamza Uslu bir hafta önce
Şahin altay
Şahin altay bir ay önce

Çok geç geliyor

İlber Ortayli
İlber Ortayli 2 ay önce

Bir saat önce sipariş verdim Yemeksepetinden not olarak "bir önceki siparisimde yaptığınız dürüm ayakta durmuyordu lütfen görseldeki gibi yapın ????" yazdım.ha bu arada son zamanla dürüm isteyince hep zurna gönderiyorlar büyük gözüksün diye içindeki malzeme yok denecek kadar az.bugun öyle bir not yazdım sipariş verdim gelen dürümun içine acıyı basmışlar bana sinirlenip böyle kötü bir işletme görmedim.durumun olmayan tadını tuzunu da acıyla yok etmişler bu sondu.buradan isteyeceğinize evinizde makarna yapın daha iyi .rezil bir yer

Süleyman yldrm
Süleyman yldrm 3 ay önce

En geç saate kadar açık olduğu için mecburen istiyorum geç saatlerde çünkü KYK da kalıyoruz kesinlikle rezil bir tadı var defalarca uyarmamıza rağmen bu şekilde devam ediyorlar fiyatı gereksiz pahalı.

İsjsjskkk NzkXnsi
İsjsjskkk NzkXnsi 6 ay önce

Siparisi alan kişiler çok sorumsuz daha önce istediğimizde neredeyse iki saat oldu getirmediler aralarda aradık sacma sapan bahanelerle oyaladilar iptal ettirdik.bugub tekrar istedik hızlı getirdiler zurna menü istedim durum uzadikca içindeki tavuk azalıyor arkadaşlar en iyisi normal boyutlarda istemek zurnayla verdiginiz para ekmeğine gitmiş oluyor içine koyduklarını miktari değişmiyor.niye tekrar istediniz diye sorarsanız Muş'ta işini iyi yapan dürümcü yok böyle yerlere mecbur kaliyoruz

Ayfer Deniz
Ayfer Deniz 7 ay önce

Muşa geldiğim ilk günden beri hep tercih ettiğim bir yer çok güzel yapıyolar o özel mayonezleri el yapımı ve efsane gerçekten tavsiye ederim ve ordaki çalışan arkadaşlarında güler yüzlüğü insanı hep mutlu bir şekilde uğurluyor çok teşekkür ediyorum herşey için

Hasan
Hasan 7 ay önce
Hazar Aslan
Hazar Aslan 8 ay önce düzenlendi

Dürüm demeye bin şahit lazım lezzeti yok yemek sepetinden istediğimiz için getirip atıp köşeye gidiyorlar aklı olan kraldan dürüm istemez bu ne biçim durum berbat ve ötesi

alitaha öncel
alitaha öncel 9 ay önce
Yunus Serin
Yunus Serin 9 ay önce

Her anlamıyla berbat bir dürüm, tercih edilmez, Muşta iseniz farklı yerlere gitmenizi öneririm.

Musab Saysal
Musab Saysal 11 ay önce
Jughead Jones
Jughead Jones 11 ay önce

Acik sandik acikyaxiyo hani kel gibi geri döndük.

Harun Seker
Harun Seker 11 ay önce

Efsane döner

Halime Sümmertaş
Halime Sümmertaş bir yıl önce
Furkan Aykut
Furkan Aykut bir yıl önce

Hayatım da yediğim en berbat hizmet 6 tane dürümü 45 dakkida geldi mekanda yedik ikincisi isteyecektim geç gelir aç olurum tekrardan diye istemedim kimseye tavsiye etmiyorum

furkan fidan
furkan fidan bir yıl önce
Bedirhan
Bedirhan bir yıl önce

çok yavaş 40 dakikada geldi

Hakan Dincer
Hakan Dincer bir yıl önce

Her gün rutin olarak aldığım yemeğe 92 TL verirken bugün paket servis istedim iş yerine geldi ketçap mayonez adı altında 20 TL kurye ücreti aldılar kral dönere yakışmadı

kadriye Seven
kadriye Seven bir yıl önce
İletişim Bilgileri
(0436) 212 22 83
Dönerci
2.8 / (61 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.