Korkut
İyisi ama yanmıştı etler
Çok geç geliyor
Bir saat önce sipariş verdim Yemeksepetinden not olarak "bir önceki siparisimde yaptığınız dürüm ayakta durmuyordu lütfen görseldeki gibi yapın ????" yazdım.ha bu arada son zamanla dürüm isteyince hep zurna gönderiyorlar büyük gözüksün diye içindeki malzeme yok denecek kadar az.bugun öyle bir not yazdım sipariş verdim gelen dürümun içine acıyı basmışlar bana sinirlenip böyle kötü bir işletme görmedim.durumun olmayan tadını tuzunu da acıyla yok etmişler bu sondu.buradan isteyeceğinize evinizde makarna yapın daha iyi .rezil bir yer
En geç saate kadar açık olduğu için mecburen istiyorum geç saatlerde çünkü KYK da kalıyoruz kesinlikle rezil bir tadı var defalarca uyarmamıza rağmen bu şekilde devam ediyorlar fiyatı gereksiz pahalı.
Siparisi alan kişiler çok sorumsuz daha önce istediğimizde neredeyse iki saat oldu getirmediler aralarda aradık sacma sapan bahanelerle oyaladilar iptal ettirdik.bugub tekrar istedik hızlı getirdiler zurna menü istedim durum uzadikca içindeki tavuk azalıyor arkadaşlar en iyisi normal boyutlarda istemek zurnayla verdiginiz para ekmeğine gitmiş oluyor içine koyduklarını miktari değişmiyor.niye tekrar istediniz diye sorarsanız Muş'ta işini iyi yapan dürümcü yok böyle yerlere mecbur kaliyoruz
Muşa geldiğim ilk günden beri hep tercih ettiğim bir yer çok güzel yapıyolar o özel mayonezleri el yapımı ve efsane gerçekten tavsiye ederim ve ordaki çalışan arkadaşlarında güler yüzlüğü insanı hep mutlu bir şekilde uğurluyor çok teşekkür ediyorum herşey için
Dürüm demeye bin şahit lazım lezzeti yok yemek sepetinden istediğimiz için getirip atıp köşeye gidiyorlar aklı olan kraldan dürüm istemez bu ne biçim durum berbat ve ötesi
Her anlamıyla berbat bir dürüm, tercih edilmez, Muşta iseniz farklı yerlere gitmenizi öneririm.
Acik sandik acikyaxiyo hani kel gibi geri döndük.
Efsane döner
Hayatım da yediğim en berbat hizmet 6 tane dürümü 45 dakkida geldi mekanda yedik ikincisi isteyecektim geç gelir aç olurum tekrardan diye istemedim kimseye tavsiye etmiyorum
çok yavaş 40 dakikada geldi
Her gün rutin olarak aldığım yemeğe 92 TL verirken bugün paket servis istedim iş yerine geldi ketçap mayonez adı altında 20 TL kurye ücreti aldılar kral dönere yakışmadı
| (0436) 212 22 83 |
| Dönerci |
| 2.8 / (61 yorum) |