Bulancak
Burası kime geçerse iflas ediyor kesinlikle tavsiye etmem
Az önce dürüm söyledik patates kuru sos denen bişey yok lavaş kuru verdiğim paraya yazık
Bir buçuk saat oldu gelmedi daha burdan sipariş vermem
Yemek sepetinden zurna dürüm sipariş verdim. İçecek olarak pepsi sipariş ettim yedigün geldi. Dürüme gelince rezaletti. Pişmemiş başlanmış tavuk gibi birşeydi. Birdaha asla Kral dönerden sipariş vermeyeceğim kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Yiyecek konusunda Hatay soslu dürüm satışı yaptıklarını söylüyorlar ama sostan eser yok, menü satışı yaptıklarını iddia ediyorlar ama menü içerisinde ürün yok. Çalışanların hizmet kalitesi de en az dönerleri kadardı..
mekan çok kötü ve küçük oturacak yer yok kalitesiz sunum çalışanlar müşteri memnuniyeti çöp baya gitmeyin değmez pahalı
| (0454) 318 45 45 |
| Dönerci |
| 3.3 / (53 yorum) |