Keşap
Mekan idare eder dönerden zehirlendim ve 50 dk da geldi
Sipariş ettik gelmiyor
Alan dar hizmet berbat öğrenciyiz zil çalınca gelmişliği var sostan başka tat alamadım yemek vaktinde gelirse seviniriz????????
Öğrenciyiz okulda saatini söylüyoruz Ama vaktinde gelmiyor zil caldiginda gelmişliği de var zamanında gelirse seviniriz????
ÖĞRENCİYİZ 6 SAATTİR DÖNER BEKLİYOZ GELMİYOLAR
Döner güzel de abi bana beddua etti
Abi bana beddua etti getirirken beğenmedim
hizmet kotu teslimat berbat cok geç geliyor erkenden soylemememize rağmen Öğrenciyiz ve begenmedik
Bugün Yedim Sos dan Başka Ne Döner Tadı Geldi Nede Birşey O Değil Sosuda Kötü Midem Bulandı Sosu Siz Yapıyorsanız Nolur Yapmayın
Bir daha tadmak isterim burda tavuk döner.
| (0454) 642 44 44 |
| Dönerci |
| 3.3 / (61 yorum) |