Gebze
1 tane tavuk döner zurna dürüm sipariş ettim. Hızlı geldi. Telefonda 190 lira denmişti ama kurye getirme parası diyerek 200'lük banknot aldı. Bana pek doğruyu söylüyormuş gibi gelmedi. Para üstü yanında yoksa da istemezdik zaten. Dönerin tadı ortalama/vasat. Dürümün içindekiler ile boyutu orantılı. Ama pahalı bence en fazla 140 falan olması lazım.
Kımseye ben zorla bırsey yapmıyorum
Kuzenimle gittim 2 tane 150tl zurna dürüm toplam 300tl 2 tane kola toplam 80tl sipariş ettik. Ben çift lavaş olsun istedim. Abla "lavaşım fazla yok istersen etini bol koyarım" dedi ve bizde tamam dedik. Hesap için kasaya gittiğimde 680tl dedi. "380 tl değil mi? " diye sorduğumda bol etli istediniz dedi. Bol et dediği eti hiç bol değld bendem toplamda 4 tane zurna dürüm parası aldı resmen dolandırıcılık. Bide alaylı şekilde kendini ödüllendirmiş olursun falan dedi, öğrenciyim kuzenimle yemek yemeye gidelim dedik resmen insanları dolandırıyorlar. Bu ülke bunlar yüzünden gelişmiyor resmen. Ekstra olarak kdv oranını %10 değil %1 kesmiş burada da usulszlük mevcut Kelime hilesine kanıp dolandırılmak istemiyorsanız gitmeyin
Döneri çok güzel hatta dürümü çok güzel herzaman oraya gidiyorum mükemmel
Yanii not bad
ben gittim yedim gayet güzeldı herkeze tavsıye ederim özellıkle soslu zurna dürum cok guzeldı tavsıye ederım el değiştırılmiş müşterilerle gayet güzel ilgilenıyorlar
Çok bile verdim 1 yıldızla
| 0551 423 20 11 |
| www.kraldoner.com.tr/2018/06/07/darica-sube |
| Dönerci |
| 3.5 / (57 yorum) |