Gümüşhacıköy
Lezzet ve hijyen bakımından yeterince iyiydi. Çalışanların güler yüzü ve samimiyeti de olası bir problemin çözümü konusunda gayet hoştu. Bir kere gitmedik, her seferinde memnun olarak ayrılıyoruz. Bereketli işler. ????????
Hayatımda yediğim en lezzetli dönerdi disiplinli ve guleryuzlu personelleri için ayrıca teşekkürler
Efsaneee
Ailecek yedik gayet güzeldi tavsiye ederim
Yediğim en güzel dürümdü sıcak ve lezzetliydi sosuyla daha güzeldi işletme temiz ve çalışanlar ilgiliydi teşekkürler KRAL DÖNER
Lezzeti ve ilgilenmeleri çok iyiydi çok memnun kaldim
Çok lezzetli bir döner yedim. Temiz ve ilgili bir işletmeydi elinize sağlık. Tavsiye ederim herkese
Arkadaşlarımla gittik yedikten sonra hepimizin karnı ağrıdı.Ama tadı güzel ve döner 5 dk gibi bir sürede hazır oluyor.
efsane...
Berbat ya, neyini anlatayım.. sıfır altı
Çok güzeldi
Tadı çooookkkk kötü
yediğim en kötü dönerdi sosu aşırı sarımsaklı ve kalitesizdi mide bulantısından olecegim
Çok acılı dürümü öneririm
Yedim 3 saat sonra hastaneye gittim
| 0501 533 05 19 |
| Dönerci |
| 3.3 / (12 yorum) |