Görele
Dönerci dediğin böyle olur abi üstüne başka yer tanımam çalışanların samimeti ve ortam zaten güzel tadına diyecek lafım yok 5 yıldız bile az kalır ????
Dürümü ve sosunu hiç beğenmedik sadece patatesi iyi oda yeni çıktı herhalde
Dürümde sosu çok koyuyorlar az dememize rağmen ama güzel
Hiç beğenmedim içinden kıkırdak cıktı dönerler karıştırıldı turşusuz istedim içinden bı dünya turşu çıktı
mükemmel
Bogazimda kaldo eski tat yok
Güzel bi dürüm yapiyorlar fakat bazen yanık fln gelebiliyor onun dışında iyi
Sos olarak gayet güzel lezzet ve tatta öyle biraz daha güler yüzlü olabilirler ve en önemlisi porsiyonlar çok küçük soba alıyorum içinde döner yok soslu ekmek yiyorum sadece onun dışında guzel
450 tl ye yedigim en rezalet yemekti mayonezi özellikle fazladan koyun dedim mayonez bile koymadilar yiyemedim midem bulaniyor çok kotuydu
| (0454) 515 20 20 |
| www.donerinkrali.com |
| Dönerci |
| 3.4 / (57 yorum) |