Kral Döner Görele

Kral Döner Görele

Görele

Yorumlar
Melike Emir
Melike Emir bir hafta önce

Dönerci dediğin böyle olur abi üstüne başka yer tanımam çalışanların samimeti ve ortam zaten güzel tadına diyecek lafım yok 5 yıldız bile az kalır ????

Emircan Yılmaz
Emircan Yılmaz bir hafta önce

Dürümü ve sosunu hiç beğenmedik sadece patatesi iyi oda yeni çıktı herhalde

Türker Köroğlu
Türker Köroğlu 2 hafta önce

Dürümde sosu çok koyuyorlar az dememize rağmen ama güzel

Enes CAN
Enes CAN 3 hafta önce düzenlendi
ibrahim Okur
ibrahim Okur 2 ay önce

Hiç beğenmedim içinden kıkırdak cıktı dönerler karıştırıldı turşusuz istedim içinden bı dünya turşu çıktı

Egemen Can
Egemen Can 2 ay önce

mükemmel

EFECAN Ronaldo
EFECAN Ronaldo 3 ay önce

Bogazimda kaldo eski tat yok

mehmet
mehmet 4 ay önce düzenlendi

Güzel bi dürüm yapiyorlar fakat bazen yanık fln gelebiliyor onun dışında iyi

İbrahim Kara
İbrahim Kara 4 ay önce

Sos olarak gayet güzel lezzet ve tatta öyle biraz daha güler yüzlü olabilirler ve en önemlisi porsiyonlar çok küçük soba alıyorum içinde döner yok soslu ekmek yiyorum sadece onun dışında guzel

Recep Shn
Recep Shn 4 ay önce

450 tl ye yedigim en rezalet yemekti mayonezi özellikle fazladan koyun dedim mayonez bile koymadilar yiyemedim midem bulaniyor çok kotuydu

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.