Didim
15:30 da sipariş verdiğim sipariş 17:30 oldu saat henüz gelmedi 2 saatte dükkana 1 km uzaklıktaki siparişi gönderemediler
didim de döner yemeye gittiğimiz tek mekan kesinlikle muhteşem çalışanlarıda sıcakkanlı insanlar????
Mustafa abi çok iyi hizmet ediyir yorunlara aldırmadab gelin
Mustafa bey bana da pipet getirmedi Mustafa bey arkadaşımın kolasını da açmadı
Mustafa bey bize pipet getirmedi
Daha bu gün gittim 10 numara mekan mustafa beyin enerjisi bizi çok mutlu ediyo gitmenizi tavsiye ederim döneri tantunisi herşeyi mükemmel
En basa cıksın diye 5 yıldız verdim hizmet sıfır siparis eksik geliyor sipariş gelmiyor da!! Ayıptır
Ailecek gittik cok guzeldi bence herkes gitmeli çünkü hersey temiz ve hepsi kendi ellerindendi hazır değildi tavsiyemdir.
İçinden kemik çıktı ve Bir keresinde de zehirlenmiştim
Yerken sıcak olduğu için yediriyor ama yedikten sonra miden bulanıyor sadece ben değil arkadaşlarda da aynı semptomlar görüldü aklıma gelince şuan bile midem bulanıyor
Samimi söylüyorum didimde bu kadar güzel döner yalan biryer yok bence ne sosu fazla ne az tam ortayi tutturmuşlar çalışanlar çok samimi çok eğlenceli insanlar fakat paket servislerde ketçap mayonez gönderseler çok güzel olur herkesin eline emeğine sağlık iyi günler
beğendiğim biryer ama bu yaz bozmuştu şu an toparlıyor gibi yazınki usta ne kadar sosunu biraz fazla koy desemde beni umursamadı ve aynı koydu lezzeti ortalamanın üstü ama şuanki usta güzel gibi
Mükemmel kalite ve fiyat
Tavuk dürümü çok lezzetli. Çalışanları da aşırı ilgili, kibar ve güler yüzlüler. Kesinlikle tavsiye ederim.
Oğlumun isteği üzerine gittim, oğlumun dediği kadar varmış dönerler gayet hoş ve güzeldi. Dönerin içine koyduğu sosu kendisi yapıyormuş, bu sos da dönere çok güzel bir tad vermiş. Yeni bir müşteri kazandınız. Tebrikler ve hayırlı kazançlar dilerim.
Çok beğendim elinize emeğinize sağlık ve sipariş vermiştim ben 5 dk da geldi ve sıcak tı hiç biyerde böyle bir özen görmemiştim ????
| 0537 923 98 72 |
| Dönerci |
| 3.9 / (27 yorum) |