Kral Döner Didim

Kral Döner Didim

Didim

Yorumlar
Baran Çalışkan
Baran Çalışkan bir hafta önce

15:30 da sipariş verdiğim sipariş 17:30 oldu saat henüz gelmedi 2 saatte dükkana 1 km uzaklıktaki siparişi gönderemediler

Havin Tetik
Havin Tetik bir hafta önce

didim de döner yemeye gittiğimiz tek mekan kesinlikle muhteşem çalışanlarıda sıcakkanlı insanlar????

Emir Akman
Emir Akman 2 hafta önce

Mustafa abi çok iyi hizmet ediyir yorunlara aldırmadab gelin

Asmin Bilici
Asmin Bilici 2 hafta önce

Mustafa bey bana da pipet getirmedi Mustafa bey arkadaşımın kolasını da açmadı

Ece Öztürk
Ece Öztürk 2 hafta önce

Mustafa bey bize pipet getirmedi

Mert ali Guzeldere
Mert ali Guzeldere bir ay önce

Daha bu gün gittim 10 numara mekan mustafa beyin enerjisi bizi çok mutlu ediyo gitmenizi tavsiye ederim döneri tantunisi herşeyi mükemmel

U. Ege Coşkun
U. Ege Coşkun bir ay önce
Barış Degirmencay
Barış Degirmencay bir ay önce

En basa cıksın diye 5 yıldız verdim hizmet sıfır siparis eksik geliyor sipariş gelmiyor da!! Ayıptır

Mina Ayağ
Mina Ayağ bir ay önce

Ailecek gittik cok guzeldi bence herkes gitmeli çünkü hersey temiz ve hepsi kendi ellerindendi hazır değildi tavsiyemdir.

Yunus Emre
Yunus Emre 2 ay önce

İçinden kemik çıktı ve Bir keresinde de zehirlenmiştim

Meltem Çuvalcı
Meltem Çuvalcı 2 ay önce

Yerken sıcak olduğu için yediriyor ama yedikten sonra miden bulanıyor sadece ben değil arkadaşlarda da aynı semptomlar görüldü aklıma gelince şuan bile midem bulanıyor

Savas Yavan
Savas Yavan 3 ay önce
Enver
Enver 4 ay önce

Samimi söylüyorum didimde bu kadar güzel döner yalan biryer yok bence ne sosu fazla ne az tam ortayi tutturmuşlar çalışanlar çok samimi çok eğlenceli insanlar fakat paket servislerde ketçap mayonez gönderseler çok güzel olur herkesin eline emeğine sağlık iyi günler

Süleyman Çaçan
Süleyman Çaçan 4 ay önce
Iza Bella
Iza Bella 4 ay önce

beğendiğim biryer ama bu yaz bozmuştu şu an toparlıyor gibi yazınki usta ne kadar sosunu biraz fazla koy desemde beni umursamadı ve aynı koydu lezzeti ortalamanın üstü ama şuanki usta güzel gibi

Muhammet Ali
Muhammet Ali 4 ay önce

Mükemmel kalite ve fiyat

Tuğba Tezcan
Tuğba Tezcan 4 ay önce

Tavuk dürümü çok lezzetli. Çalışanları da aşırı ilgili, kibar ve güler yüzlüler. Kesinlikle tavsiye ederim.

Didim Elektronik
Didim Elektronik 4 ay önce
Ergin Senol
Ergin Senol 4 ay önce

Oğlumun isteği üzerine gittim, oğlumun dediği kadar varmış dönerler gayet hoş ve güzeldi. Dönerin içine koyduğu sosu kendisi yapıyormuş, bu sos da dönere çok güzel bir tad vermiş. Yeni bir müşteri kazandınız. Tebrikler ve hayırlı kazançlar dilerim.

Sudenaz
Sudenaz 5 ay önce

Çok beğendim elinize emeğinize sağlık ve sipariş vermiştim ben 5 dk da geldi ve sıcak tı hiç biyerde böyle bir özen görmemiştim ????

İletişim Bilgileri
0537 923 98 72
Dönerci
3.9 / (27 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.