Büyükçekmece
Berbat bir site. Belediyenin yerinde olsam dinamitle havaya uçururdum. Ya da dozerle girer düm düz ederdim. Bence bu site yıkılıp tertemiz baştan inşa edilmeli. Depreme dayanamaz. Allah korusun kimseye birşey olmasını istemem ama binalar depreme karşı hiç güven vermiyor.
Üflesen yikilacaklar gibi duruyor Allah korusun
Lağam kanalizasyon kokusu çözülse çok makbüle geçer :)
Yıkıldı yıkılacak insanlar, nasıl yaşıyor burda resmen hareba mezarlık gibi uzak durun
| Konut Projeleri |
| 3.2 / (143 yorum) |