Bismil
Önceden güzeldi ama artık baya bozmuşlar içi pişmemiş etlerle dolu hatra tavuğun kanadı tüyü direkt içinden çıktı rezalet
Hizmet kalite on numara. Namet usta ve Meki usta farkıyla harika lezzetli döneri denemelisiniz
Kağıt durum yemek istiyorsanız buyrun gidip yiyin
İyi tavuk doner
Hiç beğenmedim
Guzel
Gayet makul ve mütevazı bir işletme.
| Dönerci |
| 3.8 / (23 yorum) |