Merkez
bi çay istiyoruz 5 dakikaya getireceğim haberiniz olsun diyor getirmiyorlar asla kalkmanızı bekliyorlar önermiyorum gelmeyin
Elinize sağlık yemekler çok güzeldi memnuniyeti ve garsonlarından çok memnun kaldım çok teşekkür ederim ????
Sipariş verdik 45 dakikada gelmedi
Döner çok güzel ortam muhteşem hizmet çok iyi öğrenci dostu çok güzel bir mekan hatta çay bile ısmarladılar
Ustalarından garsonlarına kadar fazlasıyla ilgi gördük bugün bizi memnun ettiler dürümleri lezzetliydi müşterileri bekletmediler yemekten sonra çay ikram ettiler güzel hizmet
Beyendim
Süper bomba gibi beyendim . Doner cok iyidi
garsonları çok güler yüzlüydü yemekleri sıcacıktı temizliği mükemmeldi gitmenizi tercih ederim ustalarıda iyi ilgilendi
Bugün deneyelim dedik ilk ve son deneyimimiz oldu ilgi alaka aşırı düşük siparişi eksik aldılar üstüne üstlük içeceğin biri gelmedi yemekler geldikten sonra içecek geldi gelen patates kızartması da kızartma denmeyi hak etmiyor 9-10 masaya garsonlar ilgi gösteremiyorsa ya işini usulüyle yapsınlar ya da hiç ilgilenmesinler
Taze ve lezzetli çok güzel
| (0386) 212 73 73 |
| Dönerci |
| 3.1 / (219 yorum) |