Çelikhan
Depremden önce çok sık geldiğim bir yerdi. Döneri çok güzeldi, çalışanlar güler yüzlüydü ve çok hijyenik bir yerdi. Şimdi ise artık ne olduysa tavuğu yanık ve tatsız, lavaşı kuru, içindeki patatesin ise patates olduğundan şüpheliyim. Ve ayrıca masalar kirli ve o kir resmen taşlaşmış. Çalışanlar ise çok suratsız. Kasadaki abla çok tatlıydı ama.
Depremden önce çok güzeldi depremden sonra ne değişti bilmiyorum ama asla hijyenik değil çalışanlar neredeyse hiç ilgilenmiyordu bebek çocuk oldukları için çok bir şey diyemedik dönerin içinde bazen tanımlayamadıgım şeyler de çıkıyor ama genel anlamda yenir Adıyaman'da çok da bir seçenek yok maalesef
Güzel tavsiye ediyorum ama biraz daha hızlı gelse siparişler daha çok müşteri memnuniyeti açısından iyi olur
Bugün sipariş ettim.Siparişimi alan abi ve kurye çok nazik çok kibardı.Bir öğrenci menü aldım yanında ayran ve tatlıyla beraber geldi.135 TL olmasına rağmen çok iyi gramajı fazla bol soslu bir döner geldi.Öncü döner rhosus döner gibi dönerciler 1 taneyi bile getirmezken "Körfez" döner 1 taneyi getirdi.Kendilerine buradan çok teşekkür ediyorum ve kolay gelsin dileklerimi yolluyorum.İyi günler.♥️
Adıyaman’ın merkezinde bulunan başka illerdede şubesi olan Adıyaman’ın heykel meydanına yakın bir yiyecek işletmesi sadece tavuk döner var iki veya 3 katlı bir işletme tavuk dönerden cesıtlı menüler hazırlamışlar et dönerde vardı galıba gittik ama ben yemedim tavuk döner sevmedıgım için arkadaşlar yedı ve sıkayet etmedıler galıba ıyıydı
Çok beyendim yediyim en güzel dönerdi ayrıca siparişlerde hızlıydı iletişimde çok güzeldi tavsiye ederim
yediğim en güzel dönerdi ellerinize sağlık
| (0416) 213 43 13 |
| Dönerci |
| 3.2 / (479 yorum) |