Beyşehir
Kötü.
Allah zoruna gitmesine ama çok kötü bir yemek Orkun abi gel hijyen yok
Döner bir kere adam gibi gelmedi
Orkun ıştmak gelsin
İnanılmaz kötü döner içeceklerin asiti yok berbat mekan
İcinden fil çıktı
Ekmegin icinde etin sadece kokusunu alabilirsiniz fakat kasaya gelince yuksek fiyatla karsilasirsiniz
Gerçekten rezalet bir mekan hiçbir şekilde fiyatlar menüye yazılmamış ilgi alaka sıfır ciddi anlamda berbat bir yer kesinlikle girmeyin bile
Etlerin çoğu yanmış rezalet kemikli kemikli lavaş dürüm geldi eskiden yediğimde lavaşı güzel diye geldiğim bir yerdi şimdi hem lavaşı Hemde tavuk etleri bozulmuş tek kelimeyle rezalet el değiştirmiş gibi geliyor çünkü önceden böyle değildi
| 0533 438 94 42 |
| Dönerci |
| 2.9 / (84 yorum) |