Güneysınır
3 yıldızı yapılırken verilen emeğe ve dönerin lezzetine veriyorum. İki sokak öteden sipariş 40 dakikada gönderildi. Dönerin lezzetinde bir sorun yoktu ama hem geç gelmesi hem de yapılan işin eksikliği yok artık dedirtti. Kurye geldiğinde kart ile ödeme yapacağım dediğimde kart ile ödeme yok bizde dedi. Madem sorun komisyon kesilmesi, neden kurye iban atayım o ibana gönderin diyor ve ibanı EFT süresi dışında atıyor. Öğlen saatinde gelen döner hem 40 dakikada geldi hem de işletmenin ödemediği komisyonu bu taraftan biz ödedik. Önemli olan komisyon yahut onun ücretini ödemek değil, önemli olan işletmenin bir "İŞLETME" olarak görevini yerine getirmesi. İban daha yeni geldi ve saat 19 civarı.
Abi döneriniz kötüydü iki arkadaş yaptirdik lavaş istedik adam bize tombik ekmek verdi ve döneriniz ne eti olduğu belli değil
İlk başta adem abi olmak üzere Yakup abi ve Çiğdem ablaya ve diğer çalışanlara hizmetlerinden dolayı çok teşekkür ederiz.çok lezzetli ve ekonomik Sosları oldukça bol
Yediğim en lezzetsiz döner, hatay usulünde ne tat var ne tuz, ekmek arası dönerde aynı şekilde lezzetsizdi
Döneri lezzetli ve dolu doluydu. Fiyat performans hepsi bir arada. Geç saate kadar açık olması da büyük avantaj. İşletme sahipleri güleryüzlü. Her zaman geldiğimiz yer. Çok memnunuz.
Интересный опыт, но вкус на любителя. В заведении очень чисто, чувствуется, что за порядком следят (присутствует запах моющих средств). Сама шаурма оказалась специфической: внутри преобладает картофель и соленые огурцы, а мяса совсем мало. Видимо, это особенность местного рецепта, но для тех, кто привык к более мясному наполнению, может быть непривычно. Персонал вежливый и работает быстро, но наши ожидания оправдались не полностью
Bir alt sokağa sipariş vernemize rağmen 2 tane hatay usulü dönerimiz 40 dk da geldi ilk aradığımızda da yoğunluk var gelicek dediler 2. aradığımızda yoğunluğumuz var "belki" yola çıkmıştır dediler.Personel çok ilgisiz ve servis çok yavaş lezzeti normal hatay usulü döner.
Çook pahalı ama lezzet güzel. Ustaların eline emeğine sağlık.
Konya’da “Hatay usulü döner”i orjinale en yakın yapan yer. Yapanların ellerine sağlık, “Hatay usulü döner” sevenlere tavsiye ederim.
Gelmeyin
Yemek güzel ama kuryerden sipariş verdim baya geç geldi
| (0332) 323 10 30 |
| Dönerci |
| 3.9 / (787 yorum) |