Konya Şavarma döner Evi

Konya Şavarma döner Evi

Güneysınır

Yorumlar
Furkan Çetiner
Furkan Çetiner 2 hafta önce

3 yıldızı yapılırken verilen emeğe ve dönerin lezzetine veriyorum. İki sokak öteden sipariş 40 dakikada gönderildi. Dönerin lezzetinde bir sorun yoktu ama hem geç gelmesi hem de yapılan işin eksikliği yok artık dedirtti. Kurye geldiğinde kart ile ödeme yapacağım dediğimde kart ile ödeme yok bizde dedi. Madem sorun komisyon kesilmesi, neden kurye iban atayım o ibana gönderin diyor ve ibanı EFT süresi dışında atıyor. Öğlen saatinde gelen döner hem 40 dakikada geldi hem de işletmenin ödemediği komisyonu bu taraftan biz ödedik. Önemli olan komisyon yahut onun ücretini ödemek değil, önemli olan işletmenin bir "İŞLETME" olarak görevini yerine getirmesi. İban daha yeni geldi ve saat 19 civarı.

Hüseyin serbay Ayaz
Hüseyin serbay Ayaz 2 hafta önce

Abi döneriniz kötüydü iki arkadaş yaptirdik lavaş istedik adam bize tombik ekmek verdi ve döneriniz ne eti olduğu belli değil

Arda KAYHAN
Arda KAYHAN 3 hafta önce

İlk başta adem abi olmak üzere Yakup abi ve Çiğdem ablaya ve diğer çalışanlara hizmetlerinden dolayı çok teşekkür ederiz.çok lezzetli ve ekonomik Sosları oldukça bol

abdullah gulsen
abdullah gulsen bir ay önce

Yediğim en lezzetsiz döner, hatay usulünde ne tat var ne tuz, ekmek arası dönerde aynı şekilde lezzetsizdi

Seyma Bakirci
Seyma Bakirci bir ay önce
Okkes ASİCİ
Okkes ASİCİ bir ay önce
Akay Celebi
Akay Celebi bir ay önce
Fatmanur Keskin
Fatmanur Keskin 2 ay önce

Döneri lezzetli ve dolu doluydu. Fiyat performans hepsi bir arada. Geç saate kadar açık olması da büyük avantaj. İşletme sahipleri güleryüzlü. Her zaman geldiğimiz yer. Çok memnunuz.

Turgut Yüksel
Turgut Yüksel 2 ay önce
Nastyuşa ML
Nastyuşa ML 2 ay önce

Интересный опыт, но вкус на любителя. В заведении очень чисто, чувствуется, что за порядком следят (присутствует запах моющих средств). Сама шаурма оказалась специфической: внутри преобладает картофель и соленые огурцы, а мяса совсем мало. Видимо, это особенность местного рецепта, но для тех, кто привык к более мясному наполнению, может быть непривычно. Персонал вежливый и работает быстро, но наши ожидания оправдались не полностью

Mehmet Ali Büyükakkuş
Mehmet Ali Büyükakkuş 3 ay önce
Hasan Eren Büyükakkuş
Hasan Eren Büyükakkuş 3 ay önce
Lm Agca
Lm Agca 3 ay önce
Sezai Erkan
Sezai Erkan 3 ay önce
BSG_12
BSG_12 3 ay önce

Bir alt sokağa sipariş vernemize rağmen 2 tane hatay usulü dönerimiz 40 dk da geldi ilk aradığımızda da yoğunluk var gelicek dediler 2. aradığımızda yoğunluğumuz var "belki" yola çıkmıştır dediler.Personel çok ilgisiz ve servis çok yavaş lezzeti normal hatay usulü döner.

Nebahat Özdemir
Nebahat Özdemir 3 ay önce

Çook pahalı ama lezzet güzel. Ustaların eline emeğine sağlık.

Rıdvan Dizman
Rıdvan Dizman 3 ay önce

Konya’da “Hatay usulü döner”i orjinale en yakın yapan yer. Yapanların ellerine sağlık, “Hatay usulü döner” sevenlere tavsiye ederim.

AbdullahMusab Kocahan
AbdullahMusab Kocahan 3 ay önce

Gelmeyin

MEHMET ALİ GÜRSES
MEHMET ALİ GÜRSES 3 ay önce
Ferit Akkuzu
Ferit Akkuzu 4 ay önce

Yemek güzel ama kuryerden sipariş verdim baya geç geldi

İletişim Bilgileri
(0332) 323 10 30
Dönerci
3.9 / (787 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.