Akören
Kendi arkadaşlarına yazdırıyor büyük ihtimalle 800 TL ye İskender satıyor bunun adı soygun ve ortalama bir İskender
Servisleri çok hızlı personeller güler yüzlü olması gerektiği gibi yemekleri muazzam Tavuk İskender denedim ve çok lezzetliydi herkese tavsiye ederim
Eti çok lezzetli servisleri de oldukça hızlı herkese tavsiye ederim
Döner lezzetliydi. Çalışanlar nazikti. Aymısfer güzeldi.
Anlamsız pahalı
Gayet güzel geceleru uzun süre açık olması harika aç kalmiyorum sayelerinde ❤️
Maç çıkışı ilk defa gittiğim bir yer konyada bu saatte ne yeriz derken gerçekten lezzeti arayarak bulduk çok başarılı ama ismi gibi gece dönercisinde saat 12 de döner bitti demelerine biraz şaşırdık tek sorun buydu bu arada sütlaç da başarılı
Tavuk döner gayat lezzetliydi hizmet te güzeldi çay ikramlarida var yolunuz düşerse uğrayın derim
Bir işletmenin vitrini, müşteriyi karşılayan garsonu ve dükkanın nizamıdır. Ancak Sancak Gece Dönercisi’nde bu vitrin maalesef "tütün ve kaos" kokuyor. Mesai saatinde, kapı önünde ya da müşteri beklerken fütursuzca sigara içen, sonra da o ağır kokuyla masaya servis yapan garson, bu işin profesyonelliğine vurulmuş en büyük darbedir. Kardeşim, sen o tabağı müşterinin burnunun dibine getiriyorsun; senin parmak uçların, üstün başın leş gibi sigara kokarken o dönerin rayihasını kimse alamaz. Müşteri oraya nikotin aromalı hizmet almaya değil, ağız tadıyla bir şeyler yemeye geliyor. O önlüğü giydiysen, o koku o dükkanın eşiğinden içeri girmeyecek! Gelelim dükkanın o meşhur "düzensizliğine"... Bir dükkanın dağınıklığı, işletmecinin kafasının da karışık olduğunun, mutfak arkasındaki disiplinin de koptuğunun kanıtıdır. Etrafın darmadağın olduğu, her şeyin birbirine girdiği bir ortamda huzurla yemek yenmez. Bu düzensizlik müşteriye "burada hijyen de yoktur, özen de" mesajını verir. Gece dönercisi salaş olabilir ama bakımsız ve kirli olamaz. Düzenin olmadığı yerde bereket de olmaz, kalite de. Ve en acısı; lezzet. Tüm bu olumsuzlukların üstüne bir de lezzet kötüyse, o ocağı boşuna yakıyorsunuz demektir. Gece vakti dışarı çıkıp size gelen insan "yağlı ama lezzetli" bir kaçamak, bir teselli arar. Eti adamakıllı terbiye etmeyi, sunumu özenle yapmayı beceremiyorsanız bu işi ehillerine bırakın. Ete de, emeğe de, müşterinin parasına da yazık etmeyin. Son sözüm işletme sahibine: Personelinin elinden o sigarayı al, eline sabunu ver; dükkanı dipten tırnağa bir düzene sok ve o dönerin tadını adamakıllı bir seviyeye çek. Aksi takdirde, bu disiplinsizlikle müdavim değil, sadece "bir kez gelip tövbe eden" müşteri biriktirirsiniz. Bu gidişatın sonu, o tabelayı sessiz sedasız indirmektir. Bizden söylemesi, gerisi sizin esnaflığınıza kalmış.
20 dakika bir ekmek arası tavuklu bekledik yan masaya bizden 15 dakika sonra gelen insanlara yemek bizden önce geldi özellikle baktım et mi diye tavuk pişmedi diye mi bekliyoruz diye tavuk göndermişler
Lezzet standart ancak 25 liraya küçük şişe su satıyorlar. Durumu kasadaki beyefendiye söylediğimde yorum dahi yapmadı. İşletme hakkında bu fikir verir diye düşünüyorum
Her yönden hijyenik lezzetli tavsiye ederim????
Lezzet olarak biz beğendik ilgilileri temizliği çay ikramı da güzeldi tavsiye ederim
| 0505 539 09 42 |
| konyagecedonercisi.com.tr |
| Dönerci |
| 3.9 / (552 yorum) |