Konak
Kümse sipariş almıyor 20 dk boyunca kimse bizimle ilgilenmedi
Tatsız tuzsuz ve doyurucu değildi tavsiye etmem
Geçen yıl da gelmiştim, belki düzelmiştir diye şans verdim ama hata etmişim. Hala fiyatlar çok yüksek ve döner çok yağlı.
dürümleri tatsız tutsuz bulduk hiç beğenmedik. İskender ve pizza fena değildi onların hatrına 2 puan vereyim diyordum ama pizza orta boy söylememize rağmen o kadar küçüktü ki arkadaşı masaya çağırıp küçük boy geldi galiba diye teyit etmemiz gerekti. açıkçası paramızı çöpe atmışız gibi hissettim tavsiye etmiyorum.
Kesinlikle tavsiye etmem bir buçuk pilav üstü söyledim ne döneri güzel ne pilavı ağzımda kart kurt ediyor pilav ve 1.5 söyleme rağmen hiç doyurmadı bile
Mükemmel bir yer. Servis elemanları çok ince nazik insanlar. Çok memnun kaldım
Pahalı, tavuk eti pişmemiş şekilde getirildi.
| (0232) 489 18 70 |
| Dönerci |
| 3.6 / (729 yorum) |