Kırıkhan
Aşırı yavaşlar 1 saat yemek bekliyoruz.
Ne çooook iyi
kendi yerlerinede gittim eve de sipariş verdim yorumlarda da dedikleri gibi müşteri memnuniyetini umursamayan sadece para kazanma odaklı çalışan bir dönerci döner yenilebilecek düzeyde akşama yakın söylemeyin
Zurna 150 tl bence çok çok iyi tadı efsane
Domates sosu cok kötüydü salçayı sos yapmışlar yoğunlukla salca tadı geliyor patateslerin kimi yanmış keza tavukta aynı şekilde yarı yanmış ve kuru bir şekilde geliyor
Hayatımda yediğim en iyi döner her zaman buraya gelirim
Berbat lazil hijyen yok adamlar dalga geciyo sipariş konusunda 12 de söylüyoruz 3.4 de geliyo bazende hic gelmşyor arıyoz meşgule atıyorlar
| (0326) 344 70 00 |
| Dönerci |
| 3.7 / (223 yorum) |