Kırıkhan Bado İskenderun Döner

Kırıkhan Bado İskenderun Döner

Kırıkhan

Yorumlar
Mehmet kurt
Mehmet kurt 3 hafta önce

Aşırı yavaşlar 1 saat yemek bekliyoruz.

Dilek Kara
Dilek Kara bir ay önce

Ne çooook iyi

Zübeyde Çakır
Zübeyde Çakır bir ay önce
Mert Can
Mert Can bir ay önce

kendi yerlerinede gittim eve de sipariş verdim yorumlarda da dedikleri gibi müşteri memnuniyetini umursamayan sadece para kazanma odaklı çalışan bir dönerci döner yenilebilecek düzeyde akşama yakın söylemeyin

Mesut Yılmaz
Mesut Yılmaz 2 ay önce

Zurna 150 tl bence çok çok iyi tadı efsane

Hüseyin Ipek
Hüseyin Ipek 2 ay önce
Elif Koluş
Elif Koluş 4 ay önce

Domates sosu cok kötüydü salçayı sos yapmışlar yoğunlukla salca tadı geliyor patateslerin kimi yanmış keza tavukta aynı şekilde yarı yanmış ve kuru bir şekilde geliyor

Beren Tahra
Beren Tahra 4 ay önce

Hayatımda yediğim en iyi döner her zaman buraya gelirim

Mahmut
Mahmut 4 ay önce
ENES Yıldız
ENES Yıldız 6 ay önce

Berbat lazil hijyen yok adamlar dalga geciyo sipariş konusunda 12 de söylüyoruz 3.4 de geliyo bazende hic gelmşyor arıyoz meşgule atıyorlar

İletişim Bilgileri
(0326) 344 70 00
Dönerci
3.7 / (223 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.