Marmaraereğlisi
yıllar sonra hatay sos garabetinden uzak lise yıllarımda yediğim dönere benzer bişi yemek güzeldi
İstanbul’dan misafirlerimi getirdim 3 tam 2 üç çeyrek 1 dürüm istedik 1 tam sadece ketçap mayonez dedik hepsi geldi soyledımız sade geldi dile getirdik ketcap mayonez sinirli tavırla tamam dediler döner çok kötüydü hizmet 0 ıslak mendil istedim kasanın orda bekledi getirirmisin dedim Gine sinirli tavırla geldi Bida asla gitmezdim
Çok temiz ve çok güzeldi
| (0282) 613 41 40 |
| www.facebook.com/Nihaterimez12 |
| Dönerci |
| 4.0 / (170 yorum) |