Maltepe
Müşteriye bağırıyor ikinci el lastik satmaya çalışıyor mercedes dışı hizmet vermek istemiyor gibi bir şey gitmeyin
Uzak durun. ahlaksiz insanlar.
Dükkan sahibinin üslup rezalet, keşke içeri adım bile atmasaydım. Bunun gibilere yoldan geçerken kolay gelsin bile demek lütuf
bunlar gibi insanlardan uzak olmak gerekiyor esnaflık ne bilmiyorlar kazıkçılar fırsattan istifade edip kalabalık ayağına sizi mağdur ediyolar
Aradığım jant model ve lastikleri her zaman ellerinde tutuyorlar . Araştırmalarıma göre tereddütlü geldim ama çok mutlu ve hedefime ulaşmış ayrıldım . Tüm çevreme tavsiye edeceğimden şüpheniz olmasın . Arabam istediğim gibi oldu . Nuh Bey ve oğluna İsmail kardeşime çok teşekkür ederim. Baba oğul bu işten çok iyi anlıyorlar .
Yorumlara bakmadığım için pişman olduğum yer
vasat.
| 0539 456 56 85 |
| Oto Lastik Mağazası |
| 3.4 / (135 yorum) |