Yayladağı
Kesinlikle tavsiye etmiyorum bir yıldızı bile hak etmiyor paranıza yazık gitmeyin
Sipariş verdikten sonra döner asla sizin istediğiniz gibi gelmiyor. Paket servis aşırı geç geliyor
Et çiğ hijyen sıfır ikram yok biber bile vermiyolar
Rezalet. Midemi bozdu.
Döner hiç hoşuma gitmedi tavuk çiğ kalmış hiç güzel değil 1 yıldızı bile haketmiyir
Süper tat süper lezzet
| Dönerci |
| 2.1 / (25 yorum) |