Çerkeş
Gece 11'de işimizi gördüler teşekkür ederim lakin 500 lira etmez kabak lastiği 4 bin liraya basmasaydılar iyiydi. İş yaptırmadan önce fiyatta anlaşın. .
İstanbul’dan memleketimi giderken ugradım,çok güzel hizmet veriyorlar ayrıca çok güzel yüzlü insanlar.
On numara hizmet
Cok basarili calisma sistemlari var tesekkurler
Çok güzel araba ile ilgili her türlü yardımı sağlamaktadırlar.
Çok Güzel ve temiz çalışıyorlar
Mükemmel bir hizmet her zaman Güler yüz tebrik ediyorum herkesi
| 0552 438 01 18 |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.1 / (24 yorum) |