Esenler
İyi
Güzel site güvenliği ve bol sayıda oto parkı var.
Bir puan verenlerin aq
Kuryelere zulüm yapmayı ne zaman bırakacaksınız. Sitesiniz diye insanlara işkence çektirmeye utanmiyormusunuz. Buraya moto kurye otoparktan girmesine niye izin vermiyorsunuz. Elde ağır sularla bir ucundan bir ucuna nasıl gideceğiz yeter artık kendinizi ne zannediyorsunuz. Böyle mantıksız yönetime yazıklar olsun
| Konut Projeleri |
| 4.0 / (840 yorum) |