Kelkit
Gayet güzel bir yerdi yemekleri genel olarak iyiydi hizmet çok iyiydi atmosferide genel olarak güzeldi kelkitte gidilebilecek güzel yerlerden diyebilirim
Tavsiye üzerine gittik gerçekten harikaydı. Kebapların hepsini övdüler biz de karışık alalım dedik gerçekten az bile övmüşler, şiddetle tavsiye ediyorum. Güler yüzlü personel için ayrıca teşekkürler…
Yemekler inanılmaz lezzetliydi bence sürekli olarak gidilmeli
Kahvaltıları muhteşem personeller çok ilgili herkese tavsiye ederim
Sadece Kelkit değil Gümüşhane’nin en iyisi. Çalışanların ilgi ve alakası mükemmel.
Çok memnun kaldım özellikle çalışanların ilgisinden. Yemekleri güzeldi temizlik iyiydi.
merhaba, çalışanlar güler yüzlü ve ilgiliydiler ızgarasına bayıldım gönül rahatlığıyla her zaman tercih edebileceğim bir mekan.
Kelkit’te kalite, nezaket, hijyen ve lezzetin tadına sonuna kadar vardığımız bir işletme. Kesinlikle kelkite gittiğinizde uğramanız gereken bir yer. Biz hayran kaldık. Karışık istedik her biri ayrı lezzetliydi.
Merhaba öncelikle girdiğim gibi değişik ve bir o kadar da kötü bi kokuyla karşılaştım o anlık aldırış etmedim ama eve geldiğim gibi mide bulantısı ishal gibi durumlarla karşılaştım ilk başta geçer diye umursamadım ama gece fenalaşıp hastaneye kaldırılana kadar gıda zehirlenmesi yaşamışım şuan durumum yeni yeni düzeliyor madem ürünleriniz bozuk neden insanlara yedirip insan sağlığıyla oynuyorsunuz anlamıyorum
| (0456) 317 17 92 |
| Dönerci |
| 4.8 / (54 yorum) |