Keçiören
Müşterileriyle alakası çok kötü
Yeni fakat daimi adresim oldu ,evimin her türlü ihtiyacını karşıladığım , sınırsız ürün yelpazesi ile ,Güler yüzlü ,işletme sahipleri ile dört dörtlük bir işletme ,herkese tavsiye eder ,başarılarınızın devamını dilerim .
Aradığınız herşeyi bulabileceğiniz,güler yüzlü bir işletme.Basarilarinizin devamını dilerim.
Saçım için gitim satış yapan hakketen bilgili çok güzel ürünlet verdi saçlarım çok iyi durumda. Anam içinde dizleri ağırıyordu bir krem verdi çok iyi geldi. Allah için diyen de taviseye ederim . Aldıkları para helal olsun.
Tatli güleryüzlü temiz ve kaliteli hizmet almak icin mutlaka uğrayin
| Aktar |
| 4.9 / (37 yorum) |