Özvatan
Kurumsallık yok, aşırı yavaşlar, çalışanlar yabancı sizi çok fazla bekletiyolar iyi yaptıkları iş yok
İyi iş güzel iş
Lastik değişimi için ideal bir yer.Tavsiye ederim.
Araca göre sipariş verip yanlış jant taktılar bide paramı iade ederken paramı kestiler Aldıkları para haram olsun çok mağdur ediyorlar kesinlikle gidilecek yer değil esnaflıkla alakaları yok
Numan abi çok ilgili saolsun işlerinin arkasındalar
| 0542 562 24 11 |
| www.cavdarlarlastik.com |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.6 / (129 yorum) |