Kaynaşlı
Guzel
Tost berbat ekmeği bayat içindeki peynirden başka herseye benziyor tabak diye kağıdın üstüne koyuyorlar hijyen yok
Bir tost yemek istedim servis kağıtların üzerinde geldi çift kaşarlı istediğim tostun icindekasar kaşara benzemiyor bir tuhaf bir şey yiyemedim iade ettim fakat ücret iade edilmedi
Az önce mola verdik. Tost almayın. 2 ekmeği tost makinesinde bastırmışlar motor yağı sürülmüş gibi. Mekanın hijyen sıfır. Zorunda kalırsanız sadece tuvalet için kullanın. GIDA TÜKETMEYİN
| (0380) 544 21 01 |
| Dinlenme Tesisi |
| 3.9 / (152 yorum) |