Kovancılar
Döner yedik 2 tane yanık ikiside berbat biryer tavsiye etmiyorum içerisi yanık kokuyor
Elazığ doğu garajının önündeki taksi durağı
Mühteşem
????
güzel bir yer beğendim ..
Güncelle