Derince
Hayatımda yediğim en iyi donerdi sosu kıvamı yerindeydi mahallemizdeki temiz bir dönerci hakkını veriyorlar
Lezzetli güzeldi sarımsak çok yoğun sosunda sonradan rahatsız etti
60 evlerde en iyisi diyebilirim. Gerçekten lezzetli ve doyurucu.
Muhteşem bir döner! Eti yumuşacık, lezzeti tam kıvamında. Fiyatlar uygun, porsiyonlar doyurucu. Temiz ve hızlı bir mekân. Gözüm kapalı tavsiye ederim! ⭐⭐⭐⭐⭐
Bi hataylı olarak kesinlikle tavsiye ederim müşteri notlarına dikkat ediyorlar
İlk aldığımız iyiydi fakat ikinci kez aldık, et sinirliydi. Sosu çok fazla. Yedikten sonra rahatsız ediyor. Wc si çok pis.
Esnaf gibi esnaf bu dönemde taktir edilesi. Kesenize bereket, sürekli tercih ettiğimiz bir işletme, işini layığı ile yapan, temiz, titiz ve müşteri memnuniyetine önem veren bir işletmedir.
Bölgenin en iyisi
Kocaelinde bulunduğum dönemde yemek sitesinden yüksek puanlı diye sipariş vermiştim. Sipariş verdiğim kadar da varmış gerçekten lezzetliydi. Teşekkürler.
Az önce yedim ve bundan sonra buradan söylicem ben sipariş olarak aldım yaklaşık 20 dkya geldi ama sıcacıktı sosu aşırı fazla olduğu için beni baydı ama tatta bir kusur yok lavaş ince olduğu için azıcık dağıldı dikkatli yemek gerekiyor onun dışında sıfır kusur cidden alın aldırın BAYILDIM
Eve siparişle zurna katık tavuk dürüm siparişi verdik. Körfezkente gayet hızlı biçimde geldi. Dürüm içindeki döner şaşırtıcı derecede boldu, civardaki çoğu dürüm maalesef neredeyse dönersiz, bol patatesli yapılıyor ama burası tavuğun hakkını vermiş. Sosları da çok lezzetliydi. Sıkıntı yaşadığımız kısma gelirsek lavaşları çig köfte lavaşı gibi ince olduğu icin içindeki bu bol malzemeyi taşıyamamış :) maalesef ilk ısırıkta dürümler dağıldı, elimizde tutacak bir dürüm olmadığı için malzemeleri tabağa döküp çatalla devam ettik :) Lezzetine diyecek yok ama daha sağlam bir tandır lavaşıyla döner mükemmel olacaktır. Döner yiyebileceğimiz yeni bir yer keşfetmiş olduk, umarım lavaş konusu da düzeltilir, ellerinize sağlık :)
Abdullah kardesimizle yeni tanistik cok guzel lezzetli zurna dürümü var paketleme karton kutu içersinde cok guzel ilgi alaka hizmet süper ellerinize saglik
Et zurna menü yedim Tadı lezzeti çok güzeldi Fiyatına göre kalitesi çok iyi derincenin en iyi dönercilercilerinden diğer ismi ile katıkçı sı Hamza ustanın eline sağlık çok memnun kaldım kendilerinin yaptığı sarımsaklı mayonez lerim çok iyi
Biz ordaki okulda öğlenleyin bu katıkçıya basıyoz alıyoz mükemmel tadı var okul Dumlupınar OrtaOkulu
Geçen eşimle söyledik ve bu akşam yine burayı aradım biz beğendik valla gayette hızlı getirdi kurye abidi kendine dikkat et kimse için riske girme dedim
On nomea
Çok iyiydi ellerinize sağlık
| (0262) 239 15 43 |
| Dönerci |
| 4.3 / (31 yorum) |