İzmit
Durum yumusak yerken zor oluyor.Patatesler bayat soğuk geldi
Kotuydu tavsiye etmiyorum en azindan katik durumunu
Katıl döneri ilk tattım sanki ekşi ikincide mükemmel bir tat hamımla giderdim zevkle yerim iyiki kurmuşlar Fiat eh derim
Cok pis igrenc bir restaurant service cok kotu donerin icine etten cok sos koyuyorlar ve hepsi yag icinde. Online acik gosteriyorlar ve tam siparis tamamlarken siparis kabul etmiyorlar. Asla siparis etmeyiniz. Hic profesyonel degiller
Dürüm lezzetli.????
Ilgi alaka güzel. Yemeklerde tam ağzımıza layık olunca 5yildiz
Cok iyiydi
| (0262) 311 78 88 |
| Dönerci |
| 3.5 / (35 yorum) |