Silifke
Mekan gayet temiz ve güzel atmosferi de bence çok iyi temizlik yönündende güzel bence buraya herkesin en az bir kere gelmesi lazım gayet uygun fiyatlı ve güzel bir dönerdi herşeye değer bir mekan bence
Ben İskenderunlu olarak söylüyorum bu İskenderun'daki Katık döner gibi değil İskenderun'da içi patatesi turşusu bol,tavuk eti bol yapılırdı bu arkadaşlar salçalı ekmek yapıyor sarıyor veriyor size içi boş. Hiç beğenmedim.
Yapacağınız döneri ***** telefona küstüm aq
Çok yavaş geliyo 1 sate anca geliyo
Yemekleri çoğu zaman güzel olsada bazen boza biliyor ama güzel zamanına denk gelirseniz harika bi yemek olacağına eminim
Hizmet gayet güzel, müşteri ilgisi harikulade , işletme değişiminden sonra temizlik konusuna vs çok dikkat edilmis. Sipariş son derece hızlı şekilde eve geliyor. Teşekkürler ????????
Hizmet güzel 7 dakikada anında çıkardılar siparişi bekletmediler tadıda güzel tafsiye ederim gayet güzeldi
Silifke de yediğim en iyi döner olabilir sahipleri güler yüzlü oturduk sohbet muhabbet herkesin denemesini tavsiye ederim
Yemeğiyle, hizmetiyle on numara bir yer artık favori mekanım ;)
İşletmenin yeni sahipleriyle tanıstım çok kibar ve naziklerdi ve dükkan çok temizdi ve çok lezzetli dönerleri vardı gitmeye değer
| 0506 715 31 33 |
| Dönerci |
| 3.1 / (99 yorum) |