Merkez
Yediğim en kötü döner ve hizmet diyebilirim
Yediğim Diğer katık döner şubeleri gibi değildi idare ederdi
Gidin kuru ekmek yiyin daha iyi
Sipariş verdik 1 saat geçmesine rağmen göndermediler aradığımızdada özür dahi dilemediler unutmuş olabilirler sadace lezetinden dolayı sipariş verdik 1 saat beklemeye razıysanız sipariş verin
Yemekler doyurucuydu garson hanım bizimle özel olarak ilgilendi işletme sahibi de gayet kibardi guzel bir yer
Bugüne kadar yediğim en kötü dönerdi.
Hayatım da yediğim en kötü döner aşırı tuzlu yavan
Eskiden iyiydi malzeme bırakmamoşlar içinde hatay döneri gibiydi şimdi ekmek arası salata gibi olmuş
Tadı efsane, 15 dkda evime geldi. Sıcacık ve enfes herkese öneririm.
| Dönerci |
| 3.0 / (160 yorum) |