Katık Döner Merkez

Katık Döner Merkez

Merkez

Yorumlar
kuzey ecrr
kuzey ecrr 5 gün önce

Yediğim en kötü döner ve hizmet diyebilirim

Kamber Büyükcoşkun
Kamber Büyükcoşkun bir ay önce

Yediğim Diğer katık döner şubeleri gibi değildi idare ederdi

Hasan ARSLAN
Hasan ARSLAN bir ay önce

Gidin kuru ekmek yiyin daha iyi

SUPZERO
SUPZERO 3 ay önce

Sipariş verdik 1 saat geçmesine rağmen göndermediler aradığımızdada özür dahi dilemediler unutmuş olabilirler sadace lezetinden dolayı sipariş verdik 1 saat beklemeye razıysanız sipariş verin

Sahra Dalkilic
Sahra Dalkilic 4 ay önce

Yemekler doyurucuydu garson hanım bizimle özel olarak ilgilendi işletme sahibi de gayet kibardi guzel bir yer

Mustafa Fırat
Mustafa Fırat 6 ay önce
Özkan
Özkan 8 ay önce

Bugüne kadar yediğim en kötü dönerdi.

Mavi Mavi
Mavi Mavi 9 ay önce

Hayatım da yediğim en kötü döner aşırı tuzlu yavan

Su Ay
Su Ay 9 ay önce

Eskiden iyiydi malzeme bırakmamoşlar içinde hatay döneri gibiydi şimdi ekmek arası salata gibi olmuş

Mami İlci
Mami İlci bir yıl önce

Tadı efsane, 15 dkda evime geldi. Sıcacık ve enfes herkese öneririm.

İletişim Bilgileri
Dönerci
3.0 / (160 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.