Merkez
Ben arayıp yurdumun adresine sipariş verdim üstüne 3 kere daha arayıp doğru teyit ettirdim ona rağmen diğer yurda gitmiş yemeğimde buz gibi geldi hizmetiniz bu kadarsa helal olsun
Bad service and rude staff
Bad service Awful food
Sipariş verdik 2 saat bekledik anca geldi yağmurlu bahane edip duruyorsunuz 4 kere aradım çıktı kurye dedi bir buçuk saat sonra kurye şimdi çıktım diye arıyor
Lezzet orta, döneri et kıyma karışık ama iadare eder. Çok lezzetsiz değil. Yanında gelen patatesler on numaraydı onun hatrina yapıyorum yorumu. Personel güler yüzlü. Fiyat performans biraz yüksek, temizlik hijyen iyi.
Güzel lezzetli
| (0370) 433 82 20 |
| www.karabukkatik.com |
| Dönerci |
| 3.5 / (234 yorum) |