Amasra
kötülemek için söylemiyorum ama döneri aldığımda içinde kedi tüyleri vardı bir tanede değil. her yerde kedi tüyü vardı. size bunu gösterdiğimizde ücret almamak bir yana özür dahi dilemediniz. gerçekten berbat bir işletmesiniz. o parayıda size helal etmiyorum.
Emrullah usta bizi sevgiyle karşıladı içine sevgi dolu sosundan kattı teşekkürler katık dürüm a.ş
Dönerlere takviye yapıyorlar
Amasrada tesadüfen gördüğüm yer Ankara'daki şubelerden daha iyi tadı vardı çalışanlar güleryüzlü ve yardımcı
Son zamanlarda tadı o kadar değişti ki yediğim an pişmemiş tavuk tadı geliyor hiç memnun kalmadım
Öncelikle fiyatların etrafındakilere nispeten çok cüzi bir miktarda daha uygun olmasına kesinlikle aldanmamak gerekiyor maalesef ustasının ve kas yerinin iyi niyetinden iç şüphem olmamasına rağmen maalesef gelen ürün vasat çünkü hem lezzet hem hijyen ve mekanın temizliği ve atmosferi içler acısıydı. Detay isteyenler için masalların üstü yapış yapış ve kirliydi mekanın her tarafında sivrisinekler vardı ve gönderilen lavaşlar hamur gibiydi eti kesinlikle güzel değildi senin bu kadar detay yeterli olmuştur.
Çalışanlar çok ilglsiz lezzet sıfır daha önce yediğim bir dönerdi tekrar tercih ettim ama bu sefer hayal kırıklığına uğradım bir daha asla tercih etmem
Güler yüzlü olmaları insanın içini ısıtıyor temiz ve hızlı hizmet Amasra nin bence tek donercisi ellerinize sağlık
Yediğim en güzel dönerlerdem birisi ama ondan önemlidiside güler güzlü olmaları öneririm herkese
| (0378) 315 35 15 |
| Dönerci |
| 4.0 / (73 yorum) |