Kartal Kızılay Hastanesi

Kartal Kızılay Hastanesi

Kartal

Yorumlar
Ezgi Durmaz
Ezgi Durmaz 9 saat önce

Doktor yıldız hanıma muayene oldum çok ilgili kibar bir hanımefendi asistanı sude hanımda çok ilgili nazik şirin bir hanımefendi idi çok memnun kaldık herkese de tavsiye ediyorum teşekkürler

Gülsüm Karadeniz
Gülsüm Karadeniz 16 saat önce düzenlendi

Hayatımın en özel, en unutulmaz anında bana sadece bir hasta gibi değil, bir anne adayı olarak şefkatle yaklaşan Kadın Doğum Doktorum Zeiab Hanım ve canım asistanı Ezgi Hanım’a minnettarım. Her bakışlarıyla, her sözleriyle bana güç verdiler. Zeiab Hanım’ın güven veren bilgisi ve sakinliği, Ezgi Hanım’ın sabırlı ve içten desteği sayesinde bu süreci korkusuz ve huzurlu yaşadım. İyi ki varsınız, iyi ki yollarımız kesişti. Emekleriniz kalbimde hep özel bir yerde olacak. ????

Nuray Kuloglu
Nuray Kuloglu 19 saat önce

Dr Ayhan Tuncay ve asistanı Sude hanımdan ilgi alakalalarından dolayı çok teşekkür ederim

Nalan Erkirkiz
Nalan Erkirkiz bir gün önce

19 Aralık 2025 tarihinde kardiyoloji bölümüne gittim benden 3 bin TL aldılar içinde muayene eko ve ekg vardı doktor bey beni muayene etmedi ekg çekelim dedi eko 6 ay önce yapılmış çekmeye gerek yok dedi ama ekonun ücretini vezneden geri alın dedi bu arada birde holter takalım dedi onun için ekstradan 1550tl daha ödedim fakat daha sonra eve geldim ve telefon ederek holterden vaz geçtiğimi söyledim ve ücret iademin ibanıma yapılmasını rica ettim bana iletilen watsup hattından bütün bilgilerimi ilettim 2750tl geri ödenecekti bana veznedeki beyefendi 15 gün sonra iade edeceğiz dedi ben çok mağdur durumda kaldım başka bir Sağlık problemimi karşılamak için iade tutarını acil ihtiyacım var daha sonra bir hanımefendi benim sorunumu çözeceğini fakat 1 hafta beklemem gerektiğini söyledi benim bekleyecek vaktim yok emekli ve hasta bir insanım ödemeyi yaparken anında para çekiliyor karttan neden iadelerde beklemek zorundayız anlamadım lütfen en kısa sürede 2750tl tutarındaki iademi hesabıma aktarın

Ezgi Bozkurt
Ezgi Bozkurt bir gün önce

bugün göz bölümüne yakınımı muayeneye getirdim çalışanların güler yüzlülüğü gerçekten çok dikkatimi çekti çok memnun kaldık

P S
P S bir gün önce

Dr. Yıldız Ayhan Tuncay ve asistanı Sude Hanım, bilgi, ilgi ve samimiyetleriyle gerçekten fark yaratan bir ekip. Kendinizi sadece hasta değil, gerçekten önemsenen biri gibi hissediyorsunuz. Emekleri ve güler yüzlü yaklaşımları için teşekkür ederim

Nuray Türkmen
Nuray Türkmen bir gün önce

Kadın doğum Dr.Yıldız hanım alanında gerçekten bilgili,güler yüzlü anlayışlı bir doktordur.muayene sürecinde insanı rahatlatıyor, tüm sorularımı cevaplıyor.Asistani Sude Hanım da aynı şekilde bilgili anlayışlı güler yüzlü işini iyi yapan nazik yardımcısıydı.Hastaneye girişten çıkışa kadar kendimi güvende hissetmemi sagladilar.Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.

Zehra Yavuz
Zehra Yavuz bir gün önce

Dr. Yıldız Ayhan Tuncay ve asistanı Sude hanıma gösterdikleri yoğun ilki alakadan dolayı teşekkür ederim aldığım hizmeten memnun kaldım

Meltem Kulaksız Ten
Meltem Kulaksız Ten bir gün önce

Hastanenizden aldığım hizmetten çok memnun kaldım Dr. Yıldız Ayhan Tuncay ve asistanı Sude hanımın ilgisi güler yüzlülüğü için teşekkür ederim

Yasemin Karabıçak
Yasemin Karabıçak bir gün önce

Bugüne kadar birçok sağlık kuruluşu ve hekimle karşılaştım ama bu kadar ayrıntılı ve özel olarak ilgileneb Dr. Yıldız Ayhan Tuncay ve asistanı Sude Hanım gerçekten diğer özel hastanelere göre fark yaratan bir ekip Yıldız Hanım’ın bilgi birikimi, sakinliği ve hastasına verdiği güven Sude Hanımın ise ilgisi, takibi ve güler yüzü sayesinde kendinizi sadece bir hasta gibi değil, gerçekten önemsenen biri gibi hissediyorsunuz. Bu uyum ve özveri her yerde bulunmuyor. İkisine de emekleri ve samimiyetleri için gönülden teşekkür ederim.

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.