Kardeşler Oto Lastik Servisi

Kardeşler Oto Lastik Servisi

Elbistan

Yorumlar
süleyman koçulu
süleyman koçulu 3 ay önce

1 kere yolda kaldım lastik tamiri yaptırdım ücreti çırak ayrı ustası ayrı fiyat verdi ve oradaki çalışan usta müşteriye karşı çok ukala konuşuyor hiç beğenmedim tavsiye etmiyorum arkadaşlar.

Halil Ceviz
Halil Ceviz 3 ay önce
Mehmet Türk
Mehmet Türk 3 ay önce

Huseyin ve yusuf usta işlerini güzel yapıyor. Dostane yaklaşımları harika. Allah işlerini rast getirsin.

İlhan
İlhan 10 ay önce
hamdullah yalçın
hamdullah yalçın 11 ay önce

Kaliteli lastik,temiz işçilik ve sıcak bir karşılama ararsanız adresiniz kardeşler oto lastik

Ömer Sonmez
Ömer Sonmez 11 ay önce

Porsche panamera aracıma 4 adet hankok orjinal ekipman lastik aldım hüseyin abi ve kardeşi yusuf gök çok ilgililer kendi işletmenizdeymiş gibi hissediyorsunuz dürüst en uygun fiyat politiklarıyla piyasada nadir kalan esnaflar değerini bilmek lazım lastikleri yusuf gökün tavsiyesiyle taktım o kadar memnun kaldimki anlatamam çok yumuşak sessiz lastikler arabam spor olmasına rağmen pamuk gibi oldu konfor yüzde yüz arttı kendilerine çok teşekkür ederim kaliteli güler yüzlü hizmet almak istiyorsanız tek adres????

Yılmaz Çetin
Yılmaz Çetin 11 ay önce

Güzel bir iletişim var, işini bilen bir işletme. Janttan çamurun güzelce temizlenip öyle Balans yapıldığını burada gördüm. Demek ki önceki işletmeler gerekeni yapmıyormuş. Temiz bir işçilik var ve arabayı öyle ortadan krikoya vurup ayarsız kaldıran lastikçiler gibi yapmıyorlar. Mis gibi sistem var dengeli bir şekilde dört noktadan aynı anda kaldırıyor. Ustaların da güzel iletişimine ve emeklerine teşekkür ederim.

Dinar Din
Dinar Din bir yıl önce

Güzel bir işletme bol kazançlar

Oktay Uludağ
Oktay Uludağ bir yıl önce
Özgür
Özgür bir yıl önce
“Cemo” Cem H. Y.
“Cemo” Cem H. Y. bir yıl önce

Aile işletmesi. Elbistan’ın en büyük oto lastik firması. Ferah bekleme salonu ücretsiz ikramları mevcut. Aynı anda 6-7 araç montaj hizmeti verebiliyorlar.

Selcuk
Selcuk 2 yıl önce
Yılmaz YILMAZ
Yılmaz YILMAZ 2 yıl önce
Süleyman Demirci
Süleyman Demirci 2 yıl önce
Tuncay KARAKUŞ
Tuncay KARAKUŞ 2 yıl önce

Güler yüz samimi ve dürüst insanlar, 13 yıldır memnun kaldığım bir esnaflık anlayışı Bol kazançlar dilerim

Emre Sönmez
Emre Sönmez 2 yıl önce

Yıllardır tek adresimiz olan dürüst ve ahlak sahibi on numara beş yıldız esnaf kardeşlerimiz emeğinize sağlık Rabbim tekerinize taş degdirmesin

omer mese
omer mese 2 yıl önce

Bu yıl yakın zamanda annemi hastaneye götürürken arabamın lastiğini yardım yusuf beyi aradım dedim elbistan devlet hastanesinde annem yoğun bakımda yatıyor arabam yolda kaldı lastik yarık yardımcı oturmusun dedim (bu arada lastiği akşamına söktürdüm araba kirkoda yolda yatıyor) abi sen getir ayarlarım hallederim dedi.dükkanina gittim elindeki işini hemen bıraktı depodan lastigimin aynı model marka ebatta ve yılıda hemen hemen aynı olan çıkmasını yarım saatte aradı buldu taktı dedim kardeş borcumuz nedir? abi borcun yok gidebilirsin teyzeme Allah şifa versin dedi ısrar ettiysem de hep aynısını söyledi. Tam bir insanlık örneği gösterdi. Kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum Allah bol hayırlı kazanç nasip etsin. Bu arada tek tanışıklıgımız depremden bir hafta önce 4 adet kış lastiği aldım 5 dk sohbetimiz oldu.

Ahmet Toplama
Ahmet Toplama 2 yıl önce

Sizin güvenliğinizi sizden daha cok düşünen bir işletme, para ikinci planda esnaflıkları 1 numara????????????

Ferdi Ataoğlu
Ferdi Ataoğlu 2 yıl önce

Hizmete sınır yok tskler

Salih Uzun
Salih Uzun 2 yıl önce
İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.