Kardeşler Közde Döner Yüreğir

Kardeşler Közde Döner Yüreğir

Yüreğir

Yorumlar
Semanur
Semanur 3 gün önce

İftara 1 gün öncesinden rezervasyon yapmıştık bize rezervasyonun yapıldığı söylendi ertesi gün gittiğimizde ise rezervasyonunun olmadığı söylendi.Bizleri mescid yerinde ağırlamaya kalkıştılar bu duruma göz yumup mescid katına çıktığımızda ise 35 dakika servisin gelmesini bekledik ve sonrasında unutuluduğumuzu fark ettik Nuri Beyde çok özür diledi fakat özür dilendi pekte birşey değiştirmedi, çalışanların pekte umrunda değildik rezaletti resmen..

İstanbul Kuaför
İstanbul Kuaför bir hafta önce
okan bağcı
okan bağcı bir ay önce

Bir tane baş garson var benim buraya 3cü gelişim misafirlerimiz yanındada ailemin yanındada sürekli 1.5 servis satma derdinde ve ısrarcı adamı uyarmama ragmen her gittiğimde diğer masalarda aynı muameleyi görüyor

Mucahid Demirkan
Mucahid Demirkan bir ay önce
Mustafa OğuzHan
Mustafa OğuzHan bir ay önce
Faruk Ugurluay
Faruk Ugurluay bir ay önce
YILDIRIM ATMIŞ
YILDIRIM ATMIŞ bir ay önce

Güveç seçenekleri başarılı

Yusuf Yenyıl
Yusuf Yenyıl bir ay önce
Meryem Nur Ozyildiz
Meryem Nur Ozyildiz bir ay önce

Antibiyotik döner yedim, tadı güzeldi. Dükkanın içi hoş ancak dışarısı biraz tekinsiz(sıkıntılı). Çalışanlar ilgili.

mehmet deniz
mehmet deniz bir ay önce
Ismaıl aydudu
Ismaıl aydudu 2 ay önce

Gelmeyin, yemeyin, önünden dâhi geçmeyin İlgi 0 Ortalık kir içinde İçeride ocaktaki közün dumanı geziyor

Şahin Kurt
Şahin Kurt 2 ay önce

Adana Kardeşler Döner’e geldik, açıkçası beklentimizin altında kaldı. Döner söyledik ama yanında alışık olduğumuz meze vs. hiçbir şey gelmedi. Neyse dedik, çay istedik onu da birkaç kez söylememize rağmen getiren olmadı. Servis konusunda ciddi bir ilgisizlik vardı. Bir de tuvalet konusu var, maalesef hijyen açısından hiç iç açıcı değildi. Böyle bilinen bir yerde daha özenli olunmasını beklerdim. Lezzet bir yere kadar, hizmet ve temizlik de önemli. Umarım bu konulara dikkat edilir.

Ahmet Artıs
Ahmet Artıs 2 ay önce
Harun Akkurt
Harun Akkurt 2 ay önce
Ali Coşkun
Ali Coşkun 2 ay önce
Bahadır Bozkurt
Bahadır Bozkurt 2 ay önce
adil kapılı
adil kapılı 2 ay önce
DOĞA DA BİR YER
DOĞA DA BİR YER 2 ay önce
Emin Mehmet ÖZER
Emin Mehmet ÖZER 3 ay önce
Özer Bey
Özer Bey 3 ay önce

İlk şubeyle lezzet ve temizlik bakımından alakası yoktu. Orta bölümlere paspas atılıyordu ama Masaların altı kırıntılarla doluydu. Salata turşu dolduran arkadaş boneyi şapka gibi takmış ve eldivensiz salatalar ve turşular tabaklara dolduruyordu. Ayran kolileri yerdeydi. Hesap öderken kasada duran abla ağzında sigarayla hesap alıyor. İlk şubeden yediğim dönerden aldığım zevki katiyen almadım.

İletişim Bilgileri
Dönerci
3.9 / (216 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.