Halkapınar
Öncelikle döneri kesen adam çok nazikdi ama kasiyer çok kabaydı 2 ci döner istedim önüme fırlatıyor tavsiye etmiyorum
Siparişi 12.30 da verdim 2 saat oldu hala bekliyorum ben böyle kötü işletme görmedim berbat kesinlikle tavsiye etmiyorum
Keşke önce yorumları okuyup sipariş verseymişiz bu kadar iletişimsizlik ve bekleme yaşamazdık
Hizmetleri çok kötü ilgileniyorlar bile
Tamı tamına 1 saatte geldi 3 sefer aramama rağmen
Sipariş gelseydi tadına bakacaktık hiç düzgün bir işletme değil
Servis çok geçti bir saat bekledim
Cok gec geldı (siparıs ettıkten 1.40 saat sonra) ınsan yanına bı tursu koyar cok ılgısızlerdi parayı veren bızız paramızla rezıl olan yıne bızız donerı de guzel degıldı bekledıgımıze degmedı netıcede almayın aldırmayın evde yapsanız bın basar
| 0539 432 54 89 |
| Dönerci |
| 2.7 / (22 yorum) |