Üsküdar
Süperdi
Ayrı zamanlarda tombik ve lavaş dürüm yedik, farklı biz lezzeti yok ancak kötü de değil, tombik ekmek daha güzeldi diyebilirim. akşam kalabalık oluyor.
Yediğim en kötü dönerlerden biriydi. Etin tadı yoktu, ekmeği de tombik ekmeği gibi değildi. Kesinlikle tavsiye etmiyorum
Güzel et, güzel fiyat, güzel insanlar..
Döneri lezzetli, servis iyi..
Gece 00.50 da geldik. Dönerin sonuna yakındı, et görünümlü et değil. Tadı tuzu yok saman gibi. Yani 330 lira 100 gr döner asla etmez. Biz halkalıdan geldik sırf burayı övdüler diye. Yani siz paranızı ziyan etmeyin
| 0541 308 62 10 |
| Dönerci |
| 4.7 / (311 yorum) |