Dulkadiroğlu
Gel iyi bir yer dir
Yeni yapı olmasına rağmen özensiz yapılmış. İşçilik kötü. Yönetime gelince, çevre düzeniyle doğru düzgün ilgilenilmiyor. Yeni dikilmiş ağaçlar, fidanlar hep kurumuş. Sulama için yapılan damlama sisteminin boruları paçavra gibi ortalarda geziyor. Devlet yaptı evet ama bedava değil bu evler. Bir bedel ödenecek. Oturanlar bilinçsizce kullanıyor binaları.
İdare
Evler çok küçük ve eski kalitesiz
Güvenliksiz ve kötü kokan bir yer.
Heryer çöplük içinde yeni dikilen ağaçların hepsi kurumuş yolları hala yapılmamış fabrikaların atık kokusu hava kirliliği çok fazla
| karacasutoki.wordpress.com |
| Konut Projeleri |
| 3.6 / (113 yorum) |